Hola,
Tengo que decir una cosa. Lo que me gusta de este postal (Chile) es que tiene publicaciones simples y detallada. He visto otros postales que tienen 2,5, hasta 7 paginas en lo mismo.
Asi que felicidades.. Asi que.... good job

keep it up!
Se que el JANES no es la fuente mas precisa que digamos, pero como un conocido mio decia....cuando el rio suena...es por los sapos vienen..(no creo que no era asi!!! a porque piedras trae.
Una noticia que encontre, que no estoy seguro si ya lo publicaron:
09-jun-2009
Chile to upgrade sub-launched Exocets
The Chilean Navy is negotiating the acquisition of a digital control upgrade for its SM-39 submarine-launched Exocet anti-ship missiles, sources in Santiago have told Jane's .
The upgrade was recently cleared for export by the missile's European manufacturer, MBDA.
The upgrade package integrates digital components of the control system of the MM-40 Block III Exocet to replace analogue components currently in the SM-39 missiles, allowing for the use of GPS guidance and adding a land-attack capability. Between 10 and 12 examples of the SM-39 were procured by Chile in 2006 for deployment on board its two French/Spanish-built O'Higgins (Scorpene)-class submarines."
Jane’s