pero si dices q Chile puede incorporar si quiere un A330AEW....
amigo no puede

alejo10 escribió:Lo ideal serian un un trio de EADS MRTT, y un A-330 AWACS.
me he perdido.....
y quien va a comprar estos aviones megasupercaros....y me quedo corto
¿¿¿chile???
por pedir la luna.....pero estas compras son tremandamente desproporcionadas no solo para Chile....españa no podria ni de lejos desarrollar una plataforma AWACS en el A330
amigos seamos serios
esto es un sueño humedo
si compramos un AWACS de verdad...no como otros.
Israel Aircraft Industries (IAI) developed its Phalcon system for Israeli defence forces and for export. Airborne Early Warning, Command and Control (AEWC&C) systems play a major role on the modern battlefield by providing real-time intelligence and command and control needed to achieve and maintain air superiority over the combat area and to enable surveillance of borders in peacetime.
alejo10 escribió:no ha habido en todos los ultimos post ningun tipo de prejuicio hacia Chile ...
alejo10 escribió:Lo ideal serian un un trio de EADS MRTT, y un A-330 AWACS.
me he perdido.....
y quien va a comprar estos aviones megasupercaros....y me quedo corto
¿¿¿chile???
El concepto de "lo ideal" no es suficientemente claro???.
Aujourd'hui, les E-3 en service commencent à accuser leur âge, et Boeing mais aussi Airbus proposent des plates-formes radar pour remplacer l'E-3 à partir de cellules de boeing 767 ou d'Airbus A300 ou A330.
The first large-array MP-RTIP is expected by 2009 in advance of the first flight on the 767-400-ER the following year. However, the radar is not wedded to a particular platform. Planners originally identified the 767 as the likely platform because they would have been able to purchase them alongside a 500-plus 767 refueling tanker buy. Existing KC-135 tankers and J-Stars are on the same 707 airframe, and the Air Force was able to standardize some maintenance and logistics for both. Following a procurement scandal, however, the tanker program has been delayed pending a competition next year between Boeing and a Northrop Grumman/EADS North America team, which is expected to propose an Airbus A330 variant.
Estimado Alejo, según tu razonamiento Chile no podria tener en la actualidad un IAI Phalcon / B-707... pero lo tiene
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